Forum ogólnodyskusyjne
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Forum ogólnodyskusyjne Strona Główna
->
Gothic
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy wewnętrzne
----------------
regulamin tego forum
Centrum dowodzenia
Hyde Park
Magic the gathering
----------------
nowe edycje
składanie tali
relacje z turnieji
Gothic
----------------
Gothic
Gothic II
Gothic II noc kruka
Gothic III
Świat Gothic'a
Konkursy
Prokom Trefl
----------------
Euroleague
Dominet basket liga
Kibice, gadżety, vlepki
Kwarta
----------------
Piszcie swoje składy!
Lechia i kumple
----------------
Lechia
kumple
Gry komputerowe
----------------
Kody
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Michał
Wysłany: Nie 22:32, 27 Lis 2005
Temat postu: Rośliny
Serafis
Uzdrawia 14 PŻ
Najczęściej spotykana roślina w Gothicu 1. na początku bezcenna, ponieważ jest podstawowym sposobem na uleczenie ran, można za nią też dostać trochę rudy. Potem nadaje się tylko na sprzedaz.
Gorzki chleb
Uzdrawia 12 PŻ
To grzyb, więc nie dajcie się zwieść pozorom jakie sprawia nazwa. Spotykamy do często, rośnie obok Piekielników.
Piekielnik
Uzdrawia 6 PŻ
Często spotykany rodzaj grzyba, jednak nadaje się tylko na sprzedaż. Rosną prawie wszędzie, nawet w kopalniach.
Kocianka
Uzdrawia 24 PŻ
Przydatna roślinka, do tego stopnia że nie opłaca się jej sprzedawać
W pierwszych rozdziałach często ratuje nas od śmierci. Potem jednak przestajemy ją używać, ponieważ...wszystkie wyzbieraliśmy – rośnie dość rzadko, w porównaniu z np. piekielnikiem.
Psianka
Uzdrawia 22 PŻ
Prawie identyczna jak kocianka, ale mająca mniejsze właściwości lecznicze.
Orkowe ziele
Uzdrawia 26 PŻ
Roślina groźna z nazwy
Często spotykana, bardzo użyteczna. Dostajemy też za nią dużo bryłek rudy. Z początku nie ma jej za wiele, ponieważ występuje głównie na terytoriach orków.
Krucze ziele
Mana + 15
Pierwsze z ziół, które odnawiają nam manę. Użyteczna dla wyłącznie dla adeptów magii.
Czarne ziele
Mana +20
Roślina o większych właściwościach niż krucze ziele, ale dla „niemagicznego” gracz bezużyteczna.
Twardzień
Mana + 25
Roślina o dość osobliwym wyglądzie, lecz o niewiele lepszych właściwościach od Czarnego ziela. Również przyda się tylko magom.
Dragot
Mana + 30
Z wyglądu identyczne jak twardzień, ale bardziej rzadkie.
Górski mech
Uzdrawia 18 PŻ
Roślina dość często spotykana, ale głównie na terytoriach orków. Opłaca się ją sprzedać, ponieważ są silniejsze zioła. Wyglądem zdecydowanie odróżnia się od innych roślin.
Zioła uzdrawiające
Uzdrawiają (w zależności od odmiany) 30. 39 i 49 PŻ
Rośliny o tej samej nazwie, jednak różniące się ilością pomarańczowych liści. Najsilniejsza odmiana ma ich 4 i jest nawet obiektem zadania (jakiego nie zdradzę, od czego są solucje
)
Liść dębu
Uzdrawia 28 PŻ
Roślina unikatowa, tylko kilka egzemplarzy w ciągu całej gry. Żal je wykorzystywać i sprzedawać ze względu na ich unikalność, ale w ostateczności...
Nasienie czerwonego buka
Uzdrawia 5 PŻ
Jedyna roślina, która nigdy się nam nie przyda. Ma żałosnie małe właściwości, ale jej nie sprzedamy, ponieważ...to unikat ABSOLUTNY, tzn. występuje tylko jedna sztuka w całej grze. Znajdziemy ją na kamieniu nieopodal obozu bractwa.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin